Dienstag, 16. Oktober 2012

♥☼♥☼♥

 Back from ... / Zurück aus ...
 TOBAGO







~ photos by Anne & Nathalie ~

My two daughters spent 9 days holidays/vacation at island Tobago ... 
Now they are back with many unforgettable memories.
It was their first journey together.
My older daughter has now also her sister "infected" with the travel bug(wanderlust)  ...
I support  their attitude  ... because 
they are still unmarried singles, young and healthy and the life can change it so fast ...
" Don´t dream your life - live your Dreams ! " 

Unfortunately too late for me...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Meine beiden Töchter sind das erste Mal zusammen in den Urlaub (für 9 Tage) geflogen ...auf die Insel Tobago. Nun sind sie wieder zurück mit vielen unvergesslichen Eindrücken von dieser Insel. Meine große Tochter hat nun auch ihre Schwester mit dem Reisevirus angesteckt ...
Ich unterstütze diese Einstellung ,denn jetzt sind sie noch jung, gesund und ungebunden !Das Leben kann sich so schnell ändern ...
" Träume nicht dein Leben,lebe deinen Traum !"