Freitag, 24. Mai 2013

" Kallie ... "


pattern / Schnittmuster :  sweater vest, Pullunder - Ebook " Kallie " by Daniela / sui-generis-design

fabrics / Stoffe :  printed stretch-jersey with cute animals - Stretch Jersey mit Tieren by Lillestoff

It´s great to see one of my sewn " Kallie´s " in action ;-) !
Here you can see my little friend James from South Africa again .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ich freue mich immer über Fotos ,auf denen von mir genähte Sachen zu sehen sind und diese auch getragen werden. 
Hier ist ein Foto von meinem kleinen Freund James , der einen Pullunder " Kallie " von hier trägt ;-) !

3 Kommentare:

EG CameraGirl hat gesagt…

Such a sweet photo!

Anonym hat gesagt…

Gefällt mir gut! :)
Herzliche Grüße, Luiserl ♥

SandyCarlson hat gesagt…

What an adorable child!