Montag, 29. August 2011

" Crappy weather ... / Mistwetter ... "




... once again .
Okay, summer isn´t my favourite season - I prefer more the autumn - but I think now is it enough with wet rainy days !The temperatures are for me very pleasant but the wetness is enough for this summer.The garden snails love it to stay between my flowers in our garden when it is so nice wet :(
Now I hope for a beautiful Indian summer.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
... mal wieder .
Okay, der Sommer ist ja nicht meine Lieblingsjahreszeit - Ich bevorzuge da eher den Herbst .Aber nun ist aber langsam genug mit den Regentagen für diesen Sommer !Die kühleren Temperaturen finde ich persönlich ja sehr angenehm,aber mit der Nässe reicht es wohl jetzt !
Nur die vielen Schnecken im Garten,freuen sich über dieses nasse Wetter und machen sich in den Beeten gemütlich :( .
 Noch besteht ja die Hoffnung auf einen schönen Altweibersommer ...