Donnerstag, 3. Januar 2008

:O))


This sweet chocolate I received from my sister to christmas.The chocolate is really delicious.I love the cute pictures on the box.That´s why I show you the box .The small sweet animal with the red-yellow cap and his friends are here in Europe a very famous cartoon heros .Sorry please ,I don´t know the english word for this animal .In german is it a Maulwurf .
Chris help me...The english word for Maulwurf is Mole ! Thank you,Chris!
____________________________________________
Diese Pralinenschachtel mit dem kleinen Maulwurf haben wir von meiner Schwester zu Weihnachten bekommen. Die Pralinen sind wirklich total lecker . Ich finde die Verpackung so niedlich , deshalb zeige ich sie euch auch mal ...

Kommentare:

tina-kleo hat gesagt…

Ohch ich liebe diesen Maulwurf! Das könnte ich gar nicht essen vor lauter: niiiiiiiiiiiiiedlich!!
*lach*

Euch auch alles Liebe für 2008! Gesundheit, Glück und alles was ihr euch so vornehmt!!

GGLG Tina

Gina hat gesagt…

ohhhhhhhhhhhhhhh ich bin ein fan des süßen maulwurfs und essen würde ich die wohl auch nicht.... nicht so lange man keinen nachschub ordern könnte. ;o))))

gglg gina

KieutiePie hat gesagt…

I was wondering what that animal was! Funny =}

ChrisB hat gesagt…

steffi I think it is called a Mole in English. I am putting in a link for yo to see mole

Carla hat gesagt…

That chocolate looks delicious and the box is of course lovely as well. Enjoy.

coloursofdawn hat gesagt…

That is a cute box, and the chocolates look yummy. I don't recognize the animal, perhaps if it wasn't wearing a winter hat, I might recognize it ;-).

frannie hat gesagt…

I looked at the picture, but couldn't tell what kind of animal it was.

sorry I was trying to help out! :)

the chocolates look lovely!

Josie hat gesagt…

Sind die süüüsss.....ob ihr es wohl über`s Herz bring,die zu verspeisen???
LG
Elke

Beccy hat gesagt…

What yummy looking chocolates, I fancy eating something sweet now.

benbino hat gesagt…

sind die süüüß! die verpackung ist ja zu goldig und die pralinen ebenso - herrlich!

gglg
ute

Peter hat gesagt…

I could just see myself lying on the couch with those chocolates and indulging one after another - as well of course in admiring the box.

A wonderful gift from your sister.

Pfeilinchen... hat gesagt…

wow...du hast DIE schweizer LUXUSPRALINEN bekommen! was besseres gibts nicht!!!!!! wohnt denn deine schwester in der schweiz? ich bin ja überhaupt nicht neugierig, aber an läderach pralinen kommt man nicht überall... :-) und ich gebs zu, ich hab mich jetzt riesig gefreut diese schachtel zu sehen, denn ich bin da wo die pralinen hergestellt werden aufgewachsen!!!

glg maya

hannapurzel hat gesagt…

Nein, wie schööön!!!! Na, die sind doch schon wegen des Kults lecker, oder??!! Ich habe den Maulwurf geliiiiiiiebt!!!
GLG Bella

my4kids hat gesagt…

Oh wow if those are as good as they are cute!!!! They must be delicious.

sirdar hat gesagt…

Those are pretty cute chocolates. Hope they were yummy!!

Debbie hat gesagt…

How adorable AND delicious looking.